Fjordland Startet 18.Januar.2018 Del på Facebook Startet 18.Januar.2018 På utkikk etter en kartplotter til skjærvårdsjeepen. Er tilbud på denne nå, til 4000,- inkl heksvinger. Leser tidligere tråder, her og andre steder at noen velger denne bort, pga den ikke er en fullverdig plotter. Men lurer på om det er plotter nok til en skjærvårdsjeep? Med navionics kart og mulighet for å sette merker på kart, tenker eg at eg får det eg trenger? Regner med raymarines lovnader om fult ekkolodd bilde ned til 600 fot må tas med en klype salt.. Er det noen som har denne plotter som vil fortelle litt om den? Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 19.Januar.2020 Del på Facebook Svart 19.Januar.2020 Ikke meningen å åpne gammel tråd. Men gikk du til innkjøp av dragonfly pro? Vurderer å skaffe en selv. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 19.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2020 (redigert) Nesten? Dukka op en Garmin på finn til en billig penge, så kjøpte denne istedet. Fikk da side vu funksjonen som eg bruker mer enn down vu som er det eneste alternativet på dragonfly Redigert 19.Januar.2020 av Fjordland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 21.Januar.2020 Del på Facebook Svart 21.Januar.2020 (redigert) Dragonfly er svært enkel i bruk med god funksjonalitet mot Navionics og kanskje markedets beste auto-funksjoner på ekkoloddet. Ulempen er manglende nettverksmuligheter, du er i praksis er avhengig av Navionics, og ekkoloddet har klare svakheter på dypere vann enn rundt 40 meter pga stor konevinkel og signaltap. DF kan dessverre ikke oppgraderes med bedre ekkoloddgiver heller. Oppsummert: Er du av typen som stort sett bare bruker Powerknappen på elektronikken er Dragonfly midt i blinken. Forventer du et versatilt verktøy er du på villspor. :) Redigert 21.Januar.2020 av Team Colibri (see edit history) Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Bigdrago Svart 21.Januar.2020 Del på Facebook Svart 21.Januar.2020 Takk :) den er uansett bedre enn navman 5500 som sitter her som standard. Dragonfly har knappene under skjermen noe som gjør at den vil passe perfekt der dagens navman 5500 sitter, dvs mellom 2 instrument i instrumentpanelen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.