Jump to content

Voltmeter med to batterier og vippebryter for å velge batteri som leses av


Popeye70

Recommended Posts

Hulda skrev 3 minutter siden:

 

Sier du det? Har den inkompetente elektronikkingeniøren koblet to ledninger feil?? Det må du forklare nærmere, slik at jeg kan mobbe neste gang jeg treffer'n. 

 

Nå er jo slike fora en blanding av all slags mennesker, innen alle slags fagområder. Man må nesten sile ut hva man må tro på, eller ikke. 

 

Det er for det meste blide mennesker her inne. God å få inn noen surpomper også, litt balanse i medlemsmassen skader ikke. Velkommen til dette utmerkede forum! 

 

Ja, den siste surpompen som var innom her har jo dabbet av i det siste, så det var på tide at det kom en ny nå. :lol: 

Link to post
Share on other sites

Nå får vi roe litt ned og ønske ozo velkommen. Alle har vel gått litt for høyt ut en gang eller to, og jeg kan til og med huske at jeg tok feil en gang i 1998 eller deromkring.

 

Velkommen inn, ozo! Vi er egentlig ganske hyggelige og snille. Og husk: «What you give is what you get». Er du uenig er det selvfølgelig lov å si ifra, men pass på tonen. Du får fort tilbake igjen det du leverer fra deg. Alle er tjent med konstruktiv debatt, så kan vi heller blåse ut i «Ordet er fritt»-forumet. :thumbsup:

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...