Jump to content

Utstyr til hydraulisk teinehaler?

Grønnskollingan

Recommended Posts

Hei. Senere nå til vår/sommer har jeg tenkt meg en ny sjark. Da trenger jeg også en Kraftig Teinehaler som kan brukes til å dra opp krepselenker på 30 teiner. Nå har ikke jeg noe peiling om teinehalere, hydraulikk eller noe sånt. Lurte på om det er noen som vet hva som trengs til sammen for å få en hydraulisk Teinehaler til å funke. Vet at man trenger en Teinehaler og en hydraulikk pumpe. Trenger man motor i tillegg, eller pleier det å være på teinehaleren? Hadde vært flott å fått litt hjelp. Trenger nok også noen tips om hvor jeg kan få tak i de beste teinehalerene til en grei pris. Tenker på en som kan dra 300kg. 

Motoren sitter i teinehaleren. Du trenger i utgangspunktet bare hydraulikktilførsel. Dvs. to slanger, en tur fra pumpa (aggregatet) og en retur til tank. I tillegg til motoren som trekker trenger du også en retningsventil som styrer olje av/på. Denne sitter også normalt på teinehaleren. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...