Riisejens Startet 29.Januar.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2018 Hei Har en lekkasje ved vannpåfyllinga. Når temp kommer over 80-85 grader skulle jo lokket åpne å slippe vann ned i ekspansjonstanken. Problemet er at vannet kommer ut i mellom tanken og påfyllinga. Har sett at en kan få kjøpt løse sånne, men hvordan får man denne tett. Finnes det noe verktøy som man kan få klemt den flensen på og at det blir tett. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
"LISE" Svart 29.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2018 Har du bilde av dette? Er det Bowman varmeveksler? Trodde jeg hadde det samme problemetpå min 2726T også. Viste seg at jeg hadde fylt på for mye vann, og når motoren ble varm spyttet den ut overflødig vann i "sikkerhetsventilen" i lokket/påfyllingen. Er et lite rør son stikker ut der man kan feste på en slange og lede dette vannet bort. Sitér dette innlegget Guttedrømmen - Sandvik 945. Prosjekttråd åpen for innspill! Guttedrømmen – Shetland 2018 – Sandvik 945 Link to post
Riisejens Svart 29.Januar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2018 Her ser du bilde av den. Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 29.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2018 Jeg har hatt samme problemet. Limte den fast med kjemisk metall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.