Subsea79 Startet 1.Februar.2018 Del på Facebook Startet 1.Februar.2018 Hei. Fikk så mange bra svar sist, at jeg prøver igjen. Jeg er ute etter kalesje "høy type" på min Skibsplast 605 Offshore. Originalt har den en skrå bak, som gjør det vanskelig og sitte akter med kalesje på. Jeg tror jeg har malnummer (fant på Skibsplast sisne hjemmesider) men trenger også en ekstra bøyle for dette. Noen som vet om de som lager kalesjer vet hvordan denne skal se ut, eller må jeg skaffe denne informasjonen selv, og skaffe bøyle? I tillegg lurer jeg på om jeg må kjøpe hele ny, eller om det er nok med akterduken mtp. tilpasning. Jeg vet jeg vil få en fargeforskjell. Vanskelig å få svar på dette med kalesjemakere syns jeg, i hvert fall informasjon som jeg tør stole 100% på. Det er såpass kostbart, at jeg ikke liker å bestille noe jeg er usikker på passer. Håper noen her inne har vært borti dette før..... Mvh Vegard Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
Subsea79 Svart 1.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2018 Noen som vet om denne gjengen er "oppe å går"? http://www.skibsplast.no/ Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
-morten- Svart 2.Februar.2018 Del på Facebook Svart 2.Februar.2018 https://hansenprotection.no/baatkalesjer/index.html Har originalkalesjer til de fleste båtprodusenter Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Subsea79 Svart 2.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2018 Jeg får prøve og sende en e-post. Jeg finner ikke mal nr. i arkivet deres på akkurat den høye typen, samt at det var det med bøyle. Takker uansett for tipset Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
Subsea79 Svart 5.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2018 Hei. Jeg har nå innhentet tilbud fra 3 forskjellige firma. Detter er Hansen Protection, Alf Hansen, og Skibsplast. Noen erfaringer på hvilket jeg bør velge? Prisene skiller seg på noen hundrelapper..... Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
tilplan Svart 5.Februar.2018 Del på Facebook Svart 5.Februar.2018 For å legge mest mulig til rette for hjelp neste gang du trenger noe til båten, synes jeg du bør velge Skibsplast. Sitér dette innlegget Link to post
Subsea79 Svart 5.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2018 Hei. Tenkte i utgangspunktet det samme, men det virker bare så useriøst der, så jeg er litt usikker. Derfor jeg "fisket" etter litt erfaringer, om noen har handlet med dem i det siste. Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
Tombåt Svart 5.Februar.2018 Del på Facebook Svart 5.Februar.2018 En kompis til meg kjøpte hos Skibsplast i fjor og det var ikke noe galt med servicen der, kalesjen var produsert av Hansen Protection Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 7.Februar.2018 Del på Facebook Svart 7.Februar.2018 Kjøpte min til 655 av skibsplast. Veldig greie folk, og de har mye rart på lager. De er ikke spesielt raske til å svare. Han som jobbet der da jeg var innom på ferietur hadde stor kunnskap om det meste Ang skibsplast. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Subsea79 Svart 8.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2018 Hei. Det virker og være hyggelige når man først kommer i kontakt med dem, men pratsomme er de ikke Lang tid på svar, og man må "hale" informasjon ut av dem. Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.