Jørgen S Svart 21.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2018 (redigert) Dette er angående den andre enheten jeg linket til. Batterimonitoren. @TerjeFjern Det fulgte ikke med bruksanvisning på min heller. Men hadde du funnet en, sa du? Jeg fant ut at jumpersetting "2W", er for å bruke batteriet som strømforsyning til instrumentet, og"3W" til ekstern. noen menyvalg: CER - "kalibrering" av målingen. BPC - Her setter du manuelt hva batteriet har tilgjengelig av kapasitet om nødvendig. (starter på 0 første gang) BAT - til å sette størrelsen på batteribanken din. maks 65000Ah. NCP, OCP, NVP, OVP over/under current/voltage. Grenser der releutgangene skal aktiveres. LCK - Lås LNG - Språk RFS - bytte farger i display Resten er jeg litt usikker på.. Edit: Nå fant jeg jaggu manualen også: Batterimonitor Manual.zip Redigert 21.Februar.2018 av Jørgen S (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 22.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2018 Jørgen S skrev for 18 timer siden: Dette er angående den andre enheten jeg linket til. Batterimonitoren. @TerjeFjern Det fulgte ikke med bruksanvisning på min heller. Men hadde du funnet en, sa du? Edit: Nå fant jeg jaggu manualen også: Batterimonitor Manual.zip Er samme manualen jeg fabt på Amazon Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 21.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2018 Ingar skrev On 14.2.2018 at 20.41: Sjekk youtube, jeg fant "bruksanvisning" der, den som fulgte med var kun på kinesisk Fikk min i dag, der fulgte det ikke med papirer i det hele tatt... Kan du beskrive hvordan du kobler opp og bruker den, eller linke til videoen? Finner kun en på tysk, men det skjønner jeg ikke så mye av... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2018 Jeg fikk manual på kinesisk til en duppeditt, men jeg sendte mail til selgeren og fikk engelsk manual samme dag. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
alidal Svart 21.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2018 Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 17.April.2018 Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 Testet den som man ser i videoen over på et batteri i dag, men den veksler ikke mellom å vise V/Ah/Wh slik som det vises på video... Noen som har sett det samme? Hadde forresten ikke koblet til "batteri-sense", kanskje det var årskaken? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 18.April.2018 Link til dette innlegget Svart 18.April.2018 Var i feil modus... Fungerer nå! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.