bc45 Startet 4.Februar.2018 Del på Facebook Startet 4.Februar.2018 Som skrevet i en annen tråd er vi på jakt etter en liten seilbåt med gode seilegenskaper. Etter tips om å kikke nærmere på Beneteau First 25, er vi blitt veldig interessert i å vite mer om den. Er det noen på forumet her som har eid eller seilt en slik og kan dele litt av erfaringene de har? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøstein Svart 5.Februar.2018 Del på Facebook Svart 5.Februar.2018 Fant noen linjer om den siste modellen, 25S i amerikanske Sail: https://www.sailmagazine.com/boats/beneteau-first-25-s Den som nok er mest aktuell på bruktbåtmarkedet her heter 25.7 og er så vidt jeg kan se omtrent identisk med 25S i testen. En tidligere variant heter 260 Spirit har jeg sett. Disse må ikke forveksles med First 25 fra 80-tallet som er en helt annen og mer gammeldags båt (men flott den også synes jeg). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.