Jump to content

"Pakning" til skyvevindu - hva kan jeg bruke?


Christian_V

Recommended Posts

Hei,

På båten min har jeg et skyvevindu ved førerposisjonen som brukes flittig. Nå viser det seg at pakningen som holder regn og sjø ute er i ferd med å ta kvelder. Det lekker med andre ord. Selv epakningen må være fleksibel nok til at vinduet kan åpnes forholdsvis enkelt, men også til at den holder tett. Jeg vil si at selve pakningen i dag er 25-30 cm lang og glipen mellom skyvevinduet og hovedvinduet er ca 5 millimeter. Den ene siden av pakningen må være selvklebende.

Noen som har tips på hvordan jeg kan få tak i noe sånt? De hadde ikke på Biltema...

Link to post
Share on other sites

Hartveit har flyttet butikken til nabolaget mitt. Flott tenkte jeg, da er det enkelt å få fatt på både pakninger og vinyl/kunstlær. Ble dessverre skuffet av butikken. Pakningsutvalget var heller beskjedent, og det virket ikke som de hadde særlig mye som kunne bestilles heller. Vinyl hadde de ikke lengre, og kunstlær hadde de i fargen blå.

Legg ved et bilde av vinduet, så er det lettere å komme med tips.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...