Harald- Startet 7.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2018 Hva er forskjell på Elite og HDS versjonene på lowrance plotterne. Tenkte en 7 tommer. Tenker innvendig svinger, og har behov for kart og ekkolodd. Ser HDS er tusenlappen dyrere Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 7.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2018 Ta kontakt med Mjøsservice! De forhandler bla. Lowrance og vet hva de snakker om, hyggelig er de også! Har svært god erfaring ! https://mjosservice.no/butikk/lowrance Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 7.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2018 Jeg har hds7 gen3 og en raymarine c97, men lowrance'n er gode saker :) går rett inn på lista som favoritten av alle plottere jeg har hatt. Når raymarine'n blir solgt så skal jeg ha meg lowrance hds12 carbon Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 8.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2018 uten at jeg er veldig inne på det, så er den største forskjellen at elite ikke har nettverksport. det begrenser muligheten for å koble enheter sammen. radar, ekstra skjerm (og én kartbrikke) osv. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Harald- Svart 9.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2018 Fikk svar fra Mjøservice. Stemmer at HDS'en har mulighet til å koble til autopilot og radar. Sitér dette innlegget Link to post
Harald- Svart 20.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2018 Gikk for Lowrance Elite 7 TI. Grei plotter, men har den virkelig ikke autoroute? Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 20.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2018 Sjekk at du har siste software. På min hds gen2 kom dette etter oppdatert programvare. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Harald- Svart 20.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2018 Sjekket, og kom hr ogdå med gårsdagens oppgradering :) Sitér dette innlegget Link to post
Båtsjauer Svart 21.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2018 jeg kjøpte elite-5 med totalscan til 4500,- mister mulighet for point 1 antenne og tilkoblingsmuligheter, men fikk en såpass god pris at det ville vært dumt å velge noe annet i forhold til mitt bruk.. Det eneste som er kjipt er at skjermen er veldig liten. Litt for liten for min smak, men det er nå bare en bagatell. God fornlyd med lowrance, har hatt garmin tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Harald- Svart 21.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2018 Lærte noe nytt i dag ved hjelp fra Navionics kundesupport. Om man synkroniserer telefon og plotter, begge knyttet opp til navionics, henter så rutene fra minnekort, og importerer dem til plotter. Fint å sitte hjemme og lage ruter på pad eller telefon, for så å kjøre dem inn på plotteren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.