Smurfen Startet 8.Februar.2018 Del på Facebook Startet 8.Februar.2018 Hei Skal montere ankerkjetting gjennomføring på et akterspeil som ikke er rett og kjetting kan maks avvike 5 grader fra senter sideveis. Ser for meg et frest adapter/mellomlegg bak avbildet gjennomføring som er skrått så gjennomføring peker rett bakover. Og speilvendt på innside så monteringsbolter også blir rette. Noen som kan lage slikt i syrefast? Eller for dyrt tro? Noen tips til bedrifter eller andre forslag? (ikke lyst å montere ankerrulle skjevt på plattform tilsvarende vinkel på akterspeil) Glad for tips eller forslag! Sitér dette innlegget Link to post
Windy 32 Svart 9.Februar.2018 Del på Facebook Svart 9.Februar.2018 Jeg hadde samme utfordringen, bare at jeg har en rund 2" syrefast skroggjnnomføring som kjettingen går igjennom. Løste dette med å vokse både gjennomføring og skrog,deretter justerte jeg inn gjennomførinen sånn jeg ville ha den og så fylte opp mellomrommet med glassfibersparkel og lot det tørke. Så demonterte jeg og finpusset sparkelen og malte den med toppcoat i båtens fargekode vannsilpte den til samme finish som båten. Når alt passet,satte jeg den på plass og la et godt lag med sparkel innvendig før jeg skrudde inntil på bakside for å flatt anlegg på baksiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.