pero Startet 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2018 Jeg kjøpte en Sacnd 26 i høst med minimalt av bakgrunnskunnskap. Jeg forsøker å nøste i de forskjellige duppedittene ombord, og nå er tiden kommet for å sjekke ut hva slag logg som sitter i skroget. Det er av typen to hjul ved siden av hverandre, men jeg finner inegn merking eller typebetegnelse. Jeg klarer å lese av kabelen, som er av typen Airmar Transducer cable #C9, men jeg kan ikke se at dette er et ekkolodd, det må være en logg. Er det noen som har kjennskap til denne og kan gi et tips om hva det er og om det finnes noe mer info tilgjengelig et sted? Tenker om det kan være NMEA 0183 på denne som evt kan kobles opp mot en Raymarine plotter. Fikk kjøpt en C70 på vinteren her som etter planen skal inn. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Det mangler noe vitalt. Skovlehjulet med magnet er ikke der. Bare navet står igjen. Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 11.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Det gir mening, ser at det finnes løse skovler så det kan muligens la seg gjøre å få denne i stand igjen. Da ville typebetegnelse være av interesse. Noen som har en idé? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.