Exide Startet 11.Februar.2018 Del på Facebook Startet 11.Februar.2018 Hei på dere, her kommer min første post Har nylig kjøpt meg en Buster XL 2018 mod. Ønsker og montere en diesel varmer for og kunne holde litt varme under kalesjen, Lurer derfor på om noen har montert inn en Webasto Air Top 2000 i en lik båt før, Holder det med 2000 Watt eller burde man gå opp på en større varmer ?. Alle innspill takkes så mye for Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 11.Februar.2018 Del på Facebook Svart 11.Februar.2018 Velkommen til forumet! Husker det var noen lignende tråder tidligere - fant dem etter litt googling, håper det kan være til hjelp: Sitér dette innlegget Link to post
Exide Svart 11.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2018 Takk skal du ha =) Sitér dette innlegget Link to post
Exide Svart 12.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2018 Gikk for en 2 kw håper den duger. Kan jo poste resultat når den er montert, om det er av interesse. Sitér dette innlegget Link to post
Exide Svart 5.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2018 Da har jeg fått montert inn varmeren i båten. 2kw holder imponerende varme i kabinen ! Selv i 12 minus, så dette lover meget bra til en kald høstkveld ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.