Grønnskollingan Startet 15.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 15.Februar.2018 Hei. Lurte på om noen her har noen erfaring med Northlift lh 300 teinehaleren. Skal bruke det til krepselenker, der jeg har 8 teiner i hver lenk på 200metersdyp med 30 meters tau mellom hver teine. Skal også ha bruke det til krabbelenker med 6 teiner i hver lenk med 25-30 meters tau mellom hver teine. Vil den trekke dette helt greit, eller kan det bli litt for mye om gangen? Hadde vært flott å fått noe tilbakemelding av noen Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 15.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2018 Iflg beskrivelsen på nevnte produkt på nettsiden til Maritim.no står det: "Northlift LH300 er beregnet for å trekke enkle teiner i lenke, maks 2-3stk av gangen, og passer derfor til større båter som drar tyngre teiner. Den har alle de samme egenskapene som LH200, men har sterkere motor som gir den en trekkraft på hele 136 kilo." Ellers kan du lese deg nedover på denne og se om du finner noe matnyttig. https://baatplassen.no/i/topic/88029-elektrisk-garnteinehaler-northlift-eller-hobbyfisher-erfaringer/ Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 15.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2018 Bør holde, eg har lh200, og trekker krepselenker med 7 teiner uten problem. Har hatt på flere teiner, men det blir tungt når det er dårlig vær Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingan Svart 15.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2018 Skjønner, då vet eg det. Takk for hjelpa Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.