Bitteliten Svart 18.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2018 Ida Marie III skrev 10 minutter siden: At en lytter til værmelding, betyr ikke at en ikke trenger å ha et øye til omgivelsene i horisonten, når en er på havet... Det trodde jeg virkelig de fleste gjorde... Jeg tror fler og fler ser på plotteren og diverse apper på ipad/iphone. Desverre Sitér dette innlegget Link to post
Nord West 420 Svart 18.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2018 (redigert) 30 minutes ago, Ida Marie III said: At en lytter til værmelding, betyr ikke at en ikke trenger å ha et øye til omgivelsene i horisonten, når en er på havet... Det trodde jeg virkelig de fleste gjorde... Omgivelsene i horisont er viktig. Ellers varsler ikke de beste meteorologiske oversikter (som han har fått noen referanser til) stabilt høytrykk osv. dersom jetstrømmene tilsier noe annet i det han evt. legger ut på tur var mitt poeng om innlegget ditt henspilte på meg. Redigert 18.Februar.2018 av Nord West 420 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.