Geir Frode Startet 21.Juli.2005 Del på Facebook Startet 21.Juli.2005 Hei Jeg skal i løpet av helgen se på denne båten: http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...2&pos=23&tot=30 Stiller spørsmål med 1982 modell...........tror den er eldre etter tips!!!!! Noen tips om hva jeg bør se etter.......utenom motor, den har jeg kontroll på tror jeg. Håper på noen gode tips. Geir Frode Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
Trophy Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 Hei Stiller spørsmål med 1982 modell...........tror den er eldre etter tips!!!!! Vinduene fikk aluminiumslister i 79 tror jeg. De eldre modellene med bare gummilist var plaget med lekkasjer. Kanskje det står noen tips i erfaringsdatabasen. Ellers så er det noen saga 27 eiere her på forumet som kanskje kan hjelpe deg. Lykke til Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.