Sun Flyer Svart 20.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2018 Nei, du trenger ikke være tre personer om bord. Hvis du har autopilot teller den som 1 person. Minst :) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
jk Svart 20.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2018 Sun Flyer skrev 11 minutter siden: Nei, du trenger ikke være tre personer om bord. Hvis du har autopilot teller den som 1 person. Minst :) Enig, men jeg tenkte på mens man lærer seg å bruke det. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 20.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2018 Er vel bare å få med en som er erfaren med spinnaker første gangen. :) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Shore Svart 20.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2018 Sun Flyer skrev for 2 timer siden: Nei, du trenger ikke være tre personer om bord. Hvis du har autopilot teller den som 1 person. Minst :) Gamle damer har autopilot i form av en et rep låst til rorkulten med 2 cleats.... Jeg får nok satse på å ha med meg noen fra den yngre garde i familien ved prøveturen, men til vanlig er vi en eller to ombord. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.