tahuloff Svart 26.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2018 Hei. Mulig jeg er helt landkrabbe men har kjøpt en brukt Tohatsu 9.8 A3 EF har problemer med at motoren tilter opp når kjører i revers. Den står ikke i «shallow water mode» når dette skjer. Av det jeg klarer å lese meg til og se på stammen av motoren - så har den en automatisk revers lås som dyttes ned når båten settes i revers ( Det festes to kroker rundt «tilt thrusteren»). Dette skjer fordi gass «pinnen» som går langs stammen , dytter revers låsen ned i en låse posisjon når man setter den i revers. Likevel spretter motoren opp. Noen som har tilsvarende erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 27.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2018 Har du mistet den stålpinnen som skal gå på tvers under bak? Det skal vel være en mekanisme som griper tak i den når du velger revers? Sitér dette innlegget Link to post
tahuloff Svart 27.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2018 Nei stålpinnen er der og mekanismen er der Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.