EIRINA Startet 21.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2005 Jeg leser i Nettavisen at det er anmelt 40 personer :nono: for promillekjøring med båt. Hva skal til for og bli tatt for promillekjøring. Er det at de har kjørt villmann, og skal ha noe og ta de for eller høy musikk bråkete stor fart i sund eller nærme land. Jeg kan ikke si og ha dårlig samvittighet for og ta en kosepils på båten Ja jeg bare lurer Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 21.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2005 Jeg leser i Nettavisen at det er anmelt 40 personer :nono: for promillekjøring med båt. Hva skal til for og bli tatt for promillekjøring. <{POST_SNAPBACK}> Å ha en promille på over 0,8 Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
CB. Svart 21.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2005 Blir du tatt flere ganger risikerer du å miste førerkortet også. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.