EIRINA Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Jeg leser i Nettavisen at det er anmelt 40 personer :nono: for promillekjøring med båt. Hva skal til for og bli tatt for promillekjøring. Er det at de har kjørt villmann, og skal ha noe og ta de for eller høy musikk bråkete stor fart i sund eller nærme land. Jeg kan ikke si og ha dårlig samvittighet for og ta en kosepils på båten Ja jeg bare lurer Quote Link to post
jorhei Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Jeg leser i Nettavisen at det er anmelt 40 personer :nono: for promillekjøring med båt. Hva skal til for og bli tatt for promillekjøring. <{POST_SNAPBACK}> Å ha en promille på over 0,8 Quote Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
CB. Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Blir du tatt flere ganger risikerer du å miste førerkortet også. Quote Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts