Landcrab Svart 8.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2018 Ny episode ute nå ???? Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 8.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2018 Gøyal reise dette. Spesielt spenstig med båt og utstyr av dette kaliberet Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Ida Marie III Svart 8.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2018 Ser ut til at skuten fikk en del juling under lastebil transporten... Mye vodka.... Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2018 Haha ja stroppene presset godt på skroget? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2018 Løft uten åk... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 8.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2018 Jeg fikk vondt i magen da jeg så at de ikke brukte åk? Sitér dette innlegget Link to post
nofish Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Ida Marie III skrev On 4.3.2018 at 1.37: Aldri en regel uten unntak .. Men generelt sett er det et brautende folkeferd, helt uten dannelse... Mislikt som turister nær sagt over hele verden... Mao litt som Bergensere når de er utenfor egen by...;) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Pinkvin skrev for 10 timer siden: Løft uten åk... Tom Rør skrev for 9 timer siden: Jeg fikk vondt i magen da jeg så at de ikke brukte åk? Vi har løft en gang i klubben uten åk, kranføreren hadde ikke fått med seg att han skulle løfte båter. (og det skulle ta ett par timer å få fram ett) Vi bruker en 70tonns mobilkran.......vad han gjorte var att kranarmen/bommen fullt ute, og så veldig lange sling, kroken veldig høyt opp, da minsker klemkraftene Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ida Marie III Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Gunga Din skrev 1 time siden: Vi har løft en gang i klubben uten åk, kranføreren hadde ikke fått med seg att han skulle løfte båter. (og det skulle ta ett par timer å få fram ett) Vi bruker en 70tonns mobilkran.......vad han gjorte var att kranarmen/bommen fullt ute, og så veldig lange sling, kroken veldig høyt opp, da minsker klemkraftene Går fint å løfte uten åk, men det krever veldig lange kjetting slinger.. nofish skrev for 4 timer siden: Mao litt som Bergensere når de er utenfor egen by...;) Bra jeg er fra Askøy da... Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Morsom serie, og de er flinke til å komme i kontakt med mennesker. Vært mye i Russland og har mange gode opplevelser med russere. Dog russere er og blir best når de er i Russland. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 1 hour ago, TICORA said: Dog russere er og blir best når de er i Russland. Jeg har alltid hørt mye positivt om russere i Russland, men aldri hatt noen god opplevelse med russere i (for dem) utlandet. Ser en del av dem på Kreta, og de er gjennomført usympatiske og oppfører seg meget arrogant, dessverre. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Pequod Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Har alltid hatt sansen for disse to gutta og reiseprogrammene deres, og synes det er ekstra morsomt at de tar en båttur denne gangen! Jeg får nesten lyst til å gjøre det samme selv... ??? Gleder meg til neste episode, de to første var stor underholdning! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Fyrlykten Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Alltid kjekt å bli med Team Bachstad på tur gleder meg til neste episode Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
torbi Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Kommer de på reprise. .? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Mouche Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 https://tv.nrk.no/serie/team-bachstad Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Gew77 Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Tror nok de russerne vi ser i Syden og de som Bachstad gutane møter på sin reise nok har en noe annerledes økonomisk hverdag.. Nyrike russere er nok ikke så trivelige uansett hvor man møter de.. Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
boble65 Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 torbi skrev 57 minutter siden: Kommer de på reprise. .? Haha.. garantert.. minst tre fire ganger.. iløpet av en uke? NRK er verdensmester i reprise.. snart begynner sikkert derrick pån igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Og jeg gjentar; https://tv.nrk.no/serie/team-bachstad Her fremkommer når de ble vist, når de kommer i reprise og i mellomtiden kan du se de igjen, og igjen, og igjen, døgnet rundt om du vil. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Mouche skrev 59 minutter siden: og i mellomtiden kan du se de igjen, og igjen, og igjen, døgnet rundt om du vil. Hvor som helst med dekning for mobildata, eller på wifi, på mobilen, nettbrettet, pcen. Ja jeg lurer på om det ikke er mulighet for å se det på internskjermen i enkelte biler nå også :-) Meeen en må vel være i Norge for å få sett over nett tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Pinkvin skrev 55 minutter siden: Hvor som helst med dekning for mobildata, eller på wifi, på mobilen, nettbrettet, pcen. Ja jeg lurer på om det ikke er mulighet for å se det på internskjermen i enkelte biler nå også :-) Meeen en må vel være i Norge for å få sett over nett tror jeg. Nei... Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Gutta var forresten på besøk hos Lindmo i går! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
torbi Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 No har eg sett på NRK nett nettopp, morsomt og interessant å se, de russeren er gjestfri ser eg.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
alphaman Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 gøyal tur.flinke til og lage tv Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Men når de trengte forumhjelp med akslingen gikk de til andre kilder enn BP så det ut for... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Mouche Svart 12.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2018 12 hours ago, Pinkvin said: Hvor som helst med dekning for mobildata, eller på wifi, på mobilen, nettbrettet, pcen. Ja jeg lurer på om det ikke er mulighet for å se det på internskjermen i enkelte biler nå også :-) Meeen en må vel være i Norge for å få sett over nett tror jeg. VPN. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.