NicoleCarls1 Startet 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2018 Hei! Begge lensepumpene mine både på akter og forut bad har sluttet å fungere. Har vært noen dager med frost hvor jeg hadde litt problemer med landsstrømmen, og etter det har ingen av pumpene funket. Noen som har noen ideer om hva det kan være og om det kan ha noe med den elektriske koblingen å gjøre? De er av merket Whale Gulper 220. Vanligvis starter de av seg selv når vannet når en viss målehøyde, men nå skjer det ikke noe i det hele tatt. Har lest inne at flere har hatt problemer med at pumpene går, men ikke suger ut vannet. I mitt tilfelle starter de ikke i det hele tatt. Nicole Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 2.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2018 Høres ut som frost. Sett ned en Kupévarmer og vent til du er sikker på at alt er tint før du starter pumpen. test uten slange den kan også være frosset. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.