Windspeed Svart 6.April.2018 Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 Grattis Navic!! Har den vært på finn?? Leter høyt og lavt etter samme båt selv Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 6.April.2018 Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 Gratulerer med fin båt! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 6.April.2018 Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 Gratulerer så mye Navic II(I?) Dere har akkurat kjøpt en av drømmebåtene (og motorene) mine. Bare å glede seg. Skikkelig kruttønne med 2 x 480 hk TAMD 75 motorene Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Navic II Svart 6.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 Nimbus4 skrev 1 time siden: Gratis, drømmebåt det der. Takk. Ja, det er det absolutt. MajorAndy skrev 38 minutter siden: ?? Windspeed skrev 16 minutter siden: Grattis Navic!! Har den vært på finn?? Leter høyt og lavt etter samme båt selv takk for det. Hehe, nei den har ikke vært på finn. Jeg ramla over den før den ble annonsert. og jeg kjenner følelsen din! oberst1 skrev 15 minutter siden: Gratulerer med fin båt! Takk for det sap_2000 skrev 10 minutter siden: Gratulerer så mye Navic II(I?) Dere har akkurat kjøpt en av drømmebåtene (og motorene) mine. Bare å glede seg. Skikkelig kruttønne med 2 x 480 hk TAMD 75 motorene Mange takk! Har selv drømt om P42 med TAMD leeeeenge! var nær ved en med D6-370, men føler meg tilfreds med denne. Blir snart hentetur for Bjørn på den. den skal mellomlande litt i Arendal på veien. ;) du får søke deg inn som mannskap da vettu. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.April.2018 Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 Gratulerer med riktig båt????? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 (redigert) Gratulerer så mye. Håper vi får se bilder av skuta. ? tipper den er et praktsmykke? Å jeg gleder meg virkelig til å ta den nedover til Arendal. Tusen takk for oppdraget Redigert 7.April.2018 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Navic II Svart 7.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Tom Rør skrev for 13 timer siden: Gratulerer med riktig båt????? Takk og takk. Bjørn Løvjomås skrev for 1 time siden: Gratulerer så mye. Håper vi får se bilder av skuta. ? tipper den er et praktsmykke? Å jeg gleder meg virkelig til å ta den nedover til Arendal. Tusen takk for oppdraget Her er det et snikbilde. skal følge opp med bildetung tråd a'la Navic II's Windy 37 Grand Mistral - tråden etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 (redigert) Gratulerer med ny båt. Trenger vel ny båtplass nå?? Redigert 7.April.2018 av Frissy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Gratulerer. Nydelig skute Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Havlengt Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 - Saker... Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 7.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Frissy skrev for 3 timer siden: Gratulerer med ny båt. Trenger vel ny båtplass nå?? Gjør nok det, men ny plass i havna er allerede i boks ? SoBo skrev for 2 timer siden: Gratulerer. Nydelig skute Takk for det. Ja vakker sak! ? Havlengt skrev 3 minutter siden: - Saker... Jess sir ? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Gratulerer med ny båt ...ser flott ut Trenger du mannskap Bjørn så hvet du hvor du finner meg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Vrod Svart 8.April.2018 Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 Ser jeg er sent ute med tips da det ser ut som båt er handlet men her er den så hvis du har en kamerat eller trenger flere båter ? http://no.yachtworld.com/baater/1997/Princess-440-3169731/country.frankrike?refSource=browse listing#.Wsmrl4o8yhA Lykke til med ny båt . Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Princess V48 Svart 8.April.2018 Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 Gratulerer! Gleder meg til ny tråd med inspirasjon ? Sitér dette innlegget Link to post
brs Svart 8.April.2018 Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 Gratulerer med flott båt og solide motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 8.April.2018 Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 Flott båt, gratulerer en masse. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Navic II Svart 8.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 LALUNA II skrev for 11 timer siden: Gratulerer med ny båt ...ser flott ut Trenger du mannskap Bjørn så hvet du hvor du finner meg Tusen takk. ? Vrod skrev for 4 timer siden: Ser jeg er sent ute med tips da det ser ut som båt er handlet men her er den så hvis du har en kamerat eller trenger flere båter ? http://no.yachtworld.com/baater/1997/Princess-440-3169731/country.frankrike?refSource=browse listing#.Wsmrl4o8yhA Lykke til med ny båt . Har faktisk vært å sett på en 440 men kom frem til at jeg da heller ville gått for 460 pga plattformen. ? men nå ble det p42. 37GM skrev for 3 timer siden: Gratulerer! Gleder meg til ny tråd med inspirasjon ? Takk. Blir mye bilder og løpende oppdatering. ? brs skrev for 2 timer siden: Gratulerer med flott båt og solide motorer. Takk for det. De motorene burde funke greit i den. ? Hebbe skrev 1 time siden: Flott båt, gratulerer en masse. Takk takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 8.April.2018 Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 Det skjønner jeg Navic ll jeg følger veldig med på p40 og p42 da det er båter som jeg synes er riktig for oss i størrelse og ha masse plass ekstra blir bare tull. Lykke til med ny båt. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Bitteliten Svart 8.April.2018 Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 P42 er en flott båt. Gratulerer ? Sitér dette innlegget Link to post
Ghiblien Svart 8.April.2018 Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 Gratulerer så mye! Sitér dette innlegget Windy 28 Ghibli 2012 - VP D6-370 Tidligere båter: Windy 37 Grand Mistral 2007 - 2x VP D4-260 Windy 28 Ghibli 2004 - KAD 300 - Moderniseringsprosjekt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.