Jump to content

problemer med 2003 Suzuki 70 hk 4 takter


poolshark

Recommended Posts

hei

 

Har en 2003 Suzuki 70 hk 4 takter som har gått ca 30 timer.Nå fusker den noe vanvittig og jeg får den ikke til å gå rent. Har byttet ut bensina pga at jeg trodde det kunne være kondens men det er ikke det som er problemet. Motoren har blitt brukt til dorging i halvparten av timene, byr dette på problemer?Håper noen her på forumet har hatt lignende problemer og kan hjelpe meg her. :confused:

Link to post
Share on other sites

Ta kontakt med selger siden den er såpass ny, ikke prøv for mye selv da kan du få problem med garantien... Suzuki har vel 3 års garanti?? Litt usikker

 

(Noen venner av meg har en 2004 modell 50 hk Mariner 4 takt. Denne begynte også å fuske, men det forsvant når de byttet til nye plugger... Bare en ide, men du har kanskje prøvd å bytte disse?)

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Ta kontakt med selger siden den er såpass ny, ikke prøv for mye selv da kan du få problem med garantien... Suzuki har vel 3 års garanti?? Litt usikker

 

(Noen venner av meg har en 2004 modell 50 hk Mariner 4 takt. Denne begynte også å fuske, men det forsvant når de byttet til nye plugger... Bare en ide, men du har kanskje prøvd å bytte disse?)

<{POST_SNAPBACK}>

Har snakket med forhandler og han hadde vært borti tilfeller med dårlige tennplugger. Så tennplugger er bestilt og forhåpentligvis er jeg på fjorden igjen over helga.Takk for tipset!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...