Napoli Startet 8.Mars.2018 Del på Facebook Startet 8.Mars.2018 Jeg har en hybridløsning fra Volvo Penta sine gamle QL trimplan - hvor selve sylinderne ser ut som Bennett sylindre men med firkantede holdere (hydraulikken går skjult gjennom akterspeilet), mens hydraulikkpumpen er en gammel Instatrim pumpe med QL merkenavn. Når jeg ser igjennom de gamle trimplandatabasene ser jeg at dette er en blanding av to årganger VP QL, hvor jeg har sylinderne og trimplanene fra denne årgangen, og pumpen og bryterne fra denne årgangen. Dette systemet begynner sakte men sikkert å synge på siste verset (pumpen fungerer sånn ca når den vil, og slangene slår lekk nå og da, eller koblingene slår lekk), og jeg lurer på å bytte hele greia ut med et "Lenco Bennett Retrofit kit" fra Maritim. Er dette en enkel og grei løsning, eller fins det bedre måter å gjøre dette på? Pris er selvfølgelig også en tanke her - kitet jeg snakker om koster ca 3500,- mens "drømmescenario" Zipwake koster fort litt mer enn det. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Napoli Svart 10.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Ingen som har erfaring med å bytte fra Bennett til Lenco? Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Napoli Svart 1.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2020 (redigert) Edit - fant ut av at jeg har fått svar på dette i en annen tråd. Redigert 1.Mai.2020 av Napoli (see edit history) Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.