Tor Arild Startet 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2018 Jeg har på loftet liggende en Ebersparcher 4kw luft til luft. Tok den ut av en båt jeg solgte. Den har bare 8-10 driftstimer og har vært lagret siden. Med båtplanene fremover, så ser jeg at jeg ikke kommer til å få brukt den. Ligger ingen slike på Finn nå. Er det noen som har en formening om fornuftig pris? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Produkt nummer og produksjonsår ? Wherle eller Hella elektronikk ? Type bryter ? Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Hvis denne varmeren er verdt en del ville jeg fått testkjørt den hos et firma før salg. Testkjøring med "et papir" på dette. Kan spare deg for mange fremtidige telefoner hvis du treffer på rette kjøper... Min erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
casie Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Om den er 5-8 år gammel, så kanskje 4000 om den er komplett Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Hvis den er eldre, så spørs det om jeg hadde tatt sjansen på kjøp. Det har vært en del reklamasjon på de elektroniske "kortene" på tidligere EB4, noe som koster dyrt å få reparert, spesielt når man ikke får dekket noe på reklamasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 8 -10 timer kan vel neppe dokumenteres. Det kan lett reelt settes inntil to nuller bak, og da verdt tilnærmet kr. 0.- Hadde ikke tatt sjansen å gi deg "mer" ut fra timeantall, men litt i forhold til alder hvis alt virker ved overtakelse. Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Takk for svar, alle sammen. Tror nok jeg tar den med til Vestfold Dieselelektro der den ble kjøpt for en service og en uttalelse om status før jeg selger. God ide. De har kanskje også en formening om pris. God helg alle sammen! Snart er det vår! Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Tipper du glatt får fem tusen for den, om den er i så god stand som du sier. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Bonita I Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Forhandler kan vel og lese av antall brukstimer, og derved får du med eg dokumentasjon på det også. Sikkert verd de få kronene dette koster - samt at forhandler nok vil kunne gi en prisantydning ut fra sin erfaring Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Lazyjack Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Fikk du ikke god nok pris for båten så du valgte å ta ut Eberen? Bare nysjerrig Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Solgte selv en gammel d5 for noen år siden. Tenkte at den var sikker 0 verdt. Men det var stor etterspørsel og fikk vel 2000,- Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Min Eber D8LC er fra 1997 og rusler og går fortsatt. Hva som er gjort med den vet jeg ikke men den plassert i et solid stålskap i motorrommet. Skruene her ser ut som de aldri vært rørt på. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Tor Arild Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Lazyjack, tok den fordi jeg solgte en windy 24 til en kompis, men da eks varmer fordi jeg tenkte å bruke i båten jeg har nå. Men, der er det en 10kw varmer, og så har den bare blitt liggende istedet for å sette inn 4kw varmeren for å blåse på akterdekk. Blir ikke til at jeg gjør det, så da er det like greit å selge den. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Med utstyr for oppkopling slik Eber-representantene har kan man lese ut alle data på denne varmeren som omhandler tidligere historikk. Både driftstimer, feilkoder osv. Dette ville jeg bragt på det rene før jeg annonserte den med driftstimer oppgitt. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 10.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2018 Prøvekjøring og avlesning av data kan tas mens du venter. Ring evt. for atale om tidspunkt og pris. I.M.S. Sandefjord 90784056 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.