Aurora 1 Startet 9.Mars.2018 Del på Facebook Startet 9.Mars.2018 Hei. jeg har en nanni n4 115 basert på kubota v3300. Dette er den med 3 stk ventiler. Det er en klar sterk klakkelyd ved siden av «dieselklakken « i denne motoren. høres ut til og være en utenpåliggende lyd da den er klar og har «klang». Meget markert og følger turtallet. Har lyttet med sonde, og den er meget vanskelig og lokalisere. Alt fra fagfolk til selvlærte maskinister har lyttet og søkt uten hell. forslag fra rådebank, ventilfester, dyser og skjørtebank er foreslått. Dysene er nye, ventilene er justert etter boka. Uten hell. Selv heller jeg til en feil i dieselregulatoren, etter det kommer et løst ventilfeste.... Har noen av dere vært borti noe lignende med denne motoren?? Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Sailing AKR Svart 27.Mai Del på Facebook Svart 27.Mai Hei, fant du ut hva dette var for noe? JEg har en Nanni 115HK og fikk nettopp (plutselig) den bankelyden du nevner. Synes det ligner litt på et løst ventilsete? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.