Antoga Startet 11.Mars.2018 Del på Facebook Startet 11.Mars.2018 (redigert) Hei. Jeg har montert en ny Simrad NSS9 Evo3 med Navionics kart i båten. Samtidig har jeg Navionics på mobilen ( Android) med flere spor og markering på plasser jeg har vært og skal til. Finnes det noen mulighet til å overføre disse ifra mobilen til Simraden ? Redigert 11.Mars.2018 av Antoga (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Antoga Svart 12.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 Ingen som har en liten anelse om hvordan man kan få til dette ? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 12.Mars.2018 Del på Facebook Svart 12.Mars.2018 (redigert) Jeg har selv Navionics til iPad og Simrad plotter og der går det fint. Jeg kender ikke NSS9 evo 3 - har den Wifi? Hvis ja, så sætter du den op som adgangspunkt. Så forbinder du pad'en til plotterens adgangspunkt. Nu burde du kunne se dybden på din pad. Herefter er der et menupunkt på pad'en, der hedder Device Connected. Trykker du på det, så får du forbindelse til plotteren og får mulighed for at synce kort, waypoints og ruter. Når du overfører ruter/waypoints, så kommer de ikke af sig selv ind i rutelisten. Du skal lige ind i filsystemet og flytte dem manuelt. Det kan virke lidt tungvindt men er let nok når du har gjort det et par gange. Ellers er meget jo forklaret i manualen. Eller her: https://www.navionics.com/fin/charts/features/plotter-sync/navico-how-to og her: https://dbe2w38xsulyl.cloudfront.net/wysiwyg/plotter_sync_how_to/Lowrance_Plotter_Sync_EN.pdf Redigert 12.Mars.2018 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Antoga Svart 14.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2018 (redigert) Takk for svar. Dette burdejeg jo selvfølgelig ha funnet ut selv. men nå skal jeg få det til . Takk for hjelpen igjen. Redigert 14.Mars.2018 av Antoga (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.