Fyrlykten Startet 11.Mars.2018 Del på Facebook Startet 11.Mars.2018 (redigert) Nå er det bare å stålsette seg i sofaen og se på skipet som ikke kunne synke har sett den før og skal se den igjen i dag Fram med popcornet At den i tillegg har vunnet 11 Oscar sier vel sitt Redigert 11.Mars.2018 av Fyrlykten (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
torbi Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Eg ser på eg og. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Fyrlykten Svart 11.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Godt med litt tidsfordriv på søndags kvelden Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hakkannen Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 (redigert) Jeg så "Titanic" første gang på kino da den kom ut. Var lærling på et kystkultursenter den tiden. Filmen var jo av interesse for oss kystkulturfolk, derfor gikk vi og så filmen sammen. Husker godt jeg satt på siden av en (for meg) eldre båtbygger og motormekaniker med lang erfaring og stor interesse for kystkultur, eldre skip og fartøy. Lokalt gikk han bare under kallenavnet "den gamle mannen fra havet". Selvfølgelig måtte han kommenterte hva som var feil med skipet på filmen "De var mye større i virkeligheten" kom det fra ham da hovedpersonene løp gjennom maskinrommet, tror han tenkte på veivstakene. "Der har det vel aldri vært en dør! I følge engelske Lloyd's av 1912 var det ikke tillatt med noen dør der!" Det ble rene opplevelsen i seg selv å sitte på siden av ham. På tross av at filmskaperne hadde tatt seg sine friheter i forhold til den originale Titanic var vi alle imponerte over filmen. En spennende og samtidig interessant film å få med seg Kos dere foran TV'en Redigert 11.Mars.2018 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 11.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Jeg så den på kino når den kom ut jeg og, det var selvfølgelig en helt annen opplevelse å se den på storskjerm med skikkelig lyd og ikke minst at det var første gang jeg så den Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ulyden Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Har lest mye om disse skipene. Til og med prøveturs rapporter som for titanic var svært kort. Har prøvd å skille olympic fra titanic på bilder men det var nok titanic som sank den gangen. Denne ulykken har betydd svært mye for sikkerhet på skip den dag i dag. Har sett filmen flere ganger, tror jeg har sett en annen som omhandler samme historie. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 11.Mars.2018 Del på Facebook Svart 11.Mars.2018 Har sett den mange ganger, veldig mye fine detaljer å få med seg gjør at den MÅ sees mange ganger. Jeg liker spesielt de scenene der de er i vraket med ROV og toner over til levende live... og gammelutgaven av Rose Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.