Olsvik Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Sitér dette innlegget Link to post
Olsvik Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Chiefengineer skrev for 18 timer siden: Kan ikke bytte lagre på vifta til Eber D5. Laget slik at det ikke er mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Olsvik Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Lager har nr 626S Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Lykke til med å få dette balansert rett igjen, denne varmeren har elektronisk overvåking av strømtrekk og kjører ikke om den senser unormaliteter. Vifta er balansert på rotoren. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Gledesdreper :-) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 3 timer siden Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Der tror jeg heller jeg hadde kjøpt en Kina-varmer. Eber har priset seg helt ut på viftemotorer, særlig på D5. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Olsvik Svart 3 timer siden Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Men viss så har jeg prøvd .og viss jeg får denne til er jo det bare kjekt. Koster ikke og prøve . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.