Jump to content

Gulesider, spennende greier på gang

Guest Avmønstret#

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Gulesider har nå fått muligheten for pålogging og "mine tips" hvor man kan legge et punkt i kartet, notater og ett bilde samt sette dato for hvor lenge punktet skal vises. Punktet vil være synlig for alle. Funksjonen virker på gulesider i nettleser på PC, samt appen "gulesider" for telefon og brett. Så mao kan man sitte på PC og legge til punkt så dukker de opp i appen på telefon/brett når man logger inn i den. Så her kan man dele alt fra "nydelig badestrand" til "god fiskeplass" eller "fin utsikt" osv. Foreløpig er funksjonen veldig begrenset, men det er en start. 

Det er lagt frem ønske til teamet til gulesider at en kan logge inn på gulesider på PC og lage ruter på sjøen som da synkroniseres med appen "gulesider på sjøen". 

--

Den som lever får sjå. Men muligheten til å lage ruter på PC som synkes med app på brett og telefon er, i mine øyne, noe av det aller beste med Navionics. Får vi det på "Gulesider på sjøen" så seiler den opp som stor favoritt for navigasjon for meg.

Så får me sjå.. 

--

Det som er litt gøy er at det ble sendt e-post med ønske om pålogging, muligheteter for "mine punkt" med notater og mulighet for bilde nå på Lørdag og funksjonen var inne i dag. Kan tenkes at noen har hatt de samme gode ideene samtidig her da man, vi velger å tro at de jobber fort og hører på kundene sine ;-)

Redigert av Avmønstret# (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...