Jump to content

Val av lensepump(-er) til seglkatamaran

Ask

Recommended Posts

Hei

Eg må ha nye pumper i båten.

Utgangspunktet er ein seglkatamaran med ei manuell lensepumpa i kvart skrog. Pumpene er ikkje gode nok ved ein større lekkasje.

Eg har òg ei bensindreven lensepumpa, som ikkje er fast montert, men kan brukast i begge skrog. Pumpa har svært god kapasitet, men alle veit at det kan vera vanskeleg å starta mindre bensinmotorar. Pumpa kan ikkje tørrkøyrast, og bråkar som ville f. Kommunikasjon i ein nødsituasjon kan difor bli vanskeleg.

Eg lurar på om eg skal kjøpa to gode 12 volts lensepumper, av god kvalitet, og montera ein i kvart skrog. Pumpene kan gjerne ha flottørbrytar.

Forslag til pumpa?

Eg har òg ei 230 v, 10 amp, kloakkpumpa ståande. Pumpa er av god kvalitet (og godt reingjort). Pumpa har god kapasitet, kvern, og lar seg neppe tetta av mindre gjenstandar.

Då treng eg berre å kjøpa ein kraftig inverter, som toler stor startstraum.

Ein slik løysing vil nok tappa batteria raskt, men eg kan sjølvsagt starta motorane.

2*220 ah forbruksbatteri, og 2 *80 a dynamoar.

Dersom ein slik inverter funkar på pumpa, kan eg nok òg bruka den til å driva vaskemaskinen, men det er ikkje noko stort behov før ein eventuell ny langtur.

Forslag til inverter?

Pumpa kan ikkje monterast fast i to skrog samstundes, og eg er avhengig av å rigga den kjapt opp i ein naudsituasjon.

Pumpa har flottørbrytar.

Synspunkt?

Pumpa kan sjølvsagt kombinerast med mindre fastmonterte 12-volts pumper.

Eg er takksam for synspunkt.

Eg er òg takksam for andre forslag.

Ask

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...