Engers Startet 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2018 Jeg har en Garmin plotter med Bluechart G2 Vision kart. Dette kartet er noen år gammelt, så jeg vil gjerne bytte det ut. Hvor kjøper jeg dette ? Link to post
Faxen Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Her får du kart. Dette er nettbutikk. https://www.nautiskfritid.no/categories/elektroniske-sjkart Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Engers Svart 16.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Takk for svar, men jeg lurte på en annen ting angående dette. Mener å ha hørt at kartene er billigere hvis du har et gammel å "bytte inn" ?? Link to post
Faxen Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Har du med deg brikken, så oppdaterer de den. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Captain Chaos Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 (redigert) Dersom du har kortleser så gjør du dette selvfølgelig enklest foran egen PC. Start her: http://www.garmin.com/nb-NO/maps/updates/?/marine Du skal selvfølgelig velge oppgradere... Lag en konto, registrer kartet du har osv. Rett og slett følg instruksjonen på skjermen. Når du har oppgradert kartet ditt har du gratis oppgradering på disse i 12 mnd. Det kommer flere oppdateringer pr år. Ferskere kart får du ikke ;) /Chaos Redigert 16.Mars.2018 av Captain Chaos (see edit history) Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Engers Svart 16.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Vet dere noe om hvor dette kan gjøres? ( har ikke kortleser ) Og hva det koster? Link to post
LM 605 Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 Engers skrev 1 time siden: Vet dere noe om hvor dette kan gjøres? ( har ikke kortleser ) Og hva det koster? Hør hos Maritim. Link to post
dennrick Svart 16.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2018 @Captain Chaos Jeg forsøker dette nå med en MAC der jeg har satt inn kartbrikken. Her konto på Garmin express, og har fått lagt til enheten. Så får jeg et valg om å "add chart", hvilket jeg gjør, og så kommer det opp "suksess", men så kommer dialogboksen opp igjen om jeg ønsker å "add chart" - eller vente med det. Velger jeg sistnevnte, så går hele greia i loop, og jeg kommer ikke videre. Har du noen tips? Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
M/S AIOLOS Svart 18.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2018 Engers skrev On 16.03.2018 at 15.43: Vet dere noe om hvor dette kan gjøres? ( har ikke kortleser ) Og hva det koster? Er du sikker på at du ikke har en ørliten sprekk på pc`n din som kan passe til et SD kort? Fant nylig en slik åpning og fikk gjort det jeg skulle. Link to post
dennrick Svart 18.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2018 Fant ut at jeg først må registrere selve plotteren med serienummer i Garmin Express. Deretter kan jeg legge til kartet for å oppgradere det. Får bli til våren. Måten er fortsatt på land, og batteriene er frakoplet. Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn