Jump to content

Garmin Bluechart G2 Vision kart, hvor kjøpe?

Engers

Recommended Posts

Dersom du har kortleser så gjør du dette selvfølgelig enklest foran egen PC. Start her: http://www.garmin.com/nb-NO/maps/updates/?/marine

Du skal selvfølgelig velge oppgradere...

Lag en konto, registrer kartet du har osv. Rett og slett følg instruksjonen på skjermen. Når du har oppgradert kartet ditt har du gratis oppgradering på disse i 12 mnd. Det kommer flere oppdateringer pr år. Ferskere kart får du ikke ;)

/Chaos

Redigert av Captain Chaos (see edit history)

Høne, øl og hornmusikk!

@Captain Chaos Jeg forsøker dette nå med en MAC der jeg har satt inn kartbrikken. Her konto på Garmin express, og har fått lagt til enheten.

Så får jeg et valg om å "add chart", hvilket jeg gjør, og så kommer det opp "suksess", men så kommer dialogboksen opp igjen om jeg ønsker å "add chart" - eller vente med det. Velger jeg sistnevnte, så går hele greia i loop, og jeg kommer ikke videre.

Har du noen tips? 

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Engers skrev On ‎16‎.‎03‎.‎2018 at 15.43:

Vet dere noe om hvor dette kan gjøres?  ( har ikke kortleser ) Og hva det koster?

Er du sikker på at du ikke har en ørliten sprekk på pc`n din som kan passe til et SD kort? Fant nylig en slik åpning og fikk gjort det jeg skulle.

Fant ut at jeg først må registrere selve plotteren med serienummer i Garmin Express. Deretter kan jeg legge til kartet for å oppgradere det.

Får bli til våren. Måten er fortsatt på land, og batteriene er frakoplet.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...