M/S AIOLOS Startet 16.Mars.2018 Del på Facebook Startet 16.Mars.2018 Skal kjøpe to vifter for innvendig montering og har lyst på slike som seilbåter er utstyrt med, kvalitet er da et krav. Men er det noen som har kunnskap om hvor jeg får tak i slikt, biltema og maritim har ikke annet enn hvite og ofte ubrukelige over tid. De jeg stadig ser i seilbåter er gjerne svarte av farge. Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 17.Mars.2018 Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Kjøp data vifte fra ebsy Tjorven Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 17.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Ingen seilere som kan gi meg et tips om utstyr ? Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 17.Mars.2018 Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Jeg vet ikke hva kondensvifte er, men en vanlig vifte i varmere strøk er disse: https://www.caframolifestylesolutions.com/products/marine/fans-marine/12-volt/ Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
M/S AIOLOS Svart 17.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Barbaria skrev 33 minutter siden: Jeg vet ikke hva kondensvifte er, men en vanlig vifte i varmere strøk er disse: https://www.caframolifestylesolutions.com/products/marine/fans-marine/12-volt/ I gamle furet værbitt blir det visst kalt det. Takker for link, akkurat det jeg så etter Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.Mars.2018 Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 (redigert) Jeg har hatt seilbåt i flere tiår men hverken jeg eller de jeg seiler sammen med har noen vifte om bord. Tenker du kanskje på den som fyller seilene med vind? Den har vi alle spleiset på og den kan du bruke som du vil. Redigert 17.Mars.2018 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MSHEIMLY Svart 18.Mars.2018 Del på Facebook Svart 18.Mars.2018 Kjøp avfukter så er du kvitt både kondens og andre sorter på en gang Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 18.Mars.2018 Del på Facebook Svart 18.Mars.2018 (redigert) Har fire slike svarte vifter i båten min (Oceanis 443 fra 1992). Kanskje det er noe som kjennetegner båter brukt i chartertrafikk i varmere strøk? Vet nå ikke akkurat om det er kondensen de er der for, vil heller tro de er der på grunn av varmen (Karibien der, noe varmere enn her nord sies det). Viftene er plassert over hodeenden i køyene + en over sofaen i salongen. Husker ikke merket på viftene mine i farten, men de har så langt vært greie til å sirkulere varmen bedre og er så og si lydløse. Redigert 18.Mars.2018 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 19.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2018 Lazyjack: Morsom fyr du. Msheimly: Jeg har avfukter og her er det om å gjøre å få sirkulasjon på lugarer, og på en så og si lydløs måte. Verken komplisert eller noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.