Jump to content

Hvor kjøpe kondensvifte

M/S AIOLOS

Recommended Posts

Skal kjøpe to vifter for innvendig montering og har lyst på slike som seilbåter er utstyrt med, kvalitet er da et krav. Men er det noen som har kunnskap om hvor jeg får tak i slikt, biltema og maritim har ikke annet enn hvite og ofte ubrukelige over tid. De jeg stadig ser i seilbåter er gjerne svarte av farge.

Har fire slike svarte vifter i båten min (Oceanis 443 fra 1992). Kanskje det er noe som kjennetegner båter brukt i chartertrafikk i varmere strøk?

Vet nå ikke akkurat om det er kondensen de er der for, vil heller tro de er der på grunn av varmen (Karibien der, noe varmere enn her nord sies det). Viftene er plassert over hodeenden i køyene + en over sofaen i salongen. 

Husker ikke merket på viftene mine i farten, men de har så langt vært greie til å sirkulere varmen bedre og er så og si lydløse.

Redigert av Hakkannen (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...