Jump to content

Nå er båten solgt......


Avmønstret4

Recommended Posts

Under den flotte ferieturen vi hadde med grombåten, kom fruen med et hjertesukk etter ca 14 dager i båten:

"Vi skulle hatt litt mere plass"

Dermed var det gjort, må jo smi mens jernet er varmt.......

Der og da var tankene kun konsentrert om en ting.

Dette må jeg utnytte, og under resten av turen og etter hjemkomst har jeg ved hver ledige stund pratet og vist bilder på internett og forklart og forklart.

Så vi ble enig om å legge den ut på finn for å se om det var noe interresse, og etter 3 dager og mange telefoner ble den solgt idag.

 

Så nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg litt med erfaringer om type båt som:

-Tresfjord 28

-Hui 85

Mvh

Link to post
Share on other sites

Vi er i samme båt, men dere var smarte nok til å gjøre unna ferieturen først.

Vi solgte vår kjære Fjord i mai etter å ha fått et greit økonomisk oppgjør ut av eierskapet.Fruen ytret nøyaktig de samme tanker etter fjor(d)årets drømmeferie langs helgelandskysten: "mere skapplass, og så var det denne kallesjen da".

Vi trodde at vi i løpet av ukene før ferien skulle greie å anskaffe drømmebåten, men det ville seg ikke. Objektene vi fant var solgt før vi rakk å slå til (og gjerne til HØY pris).

De følesesmessige sårene etter denne båtløse sommeren vil det ta tid å lege. Abstinensene har vært tøffe......

Nå går selvfølgelig all fritid med på å se etter båt :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...