Incredible Blue Startet 19.Mars.2018 Del på Facebook Startet 19.Mars.2018 Hei! Jeg har kjøpt en 40 fots seilbåt i stål og trenger tips om en god havn å ligge i for å gjøre inspeksjon av skrog under vannlinjen, vedlikehold, rigging og noe småreparasjoner. Skal kombinere det tidvis med ferie og barn så om noen har vært i området nevnt i tittelen så hadde jeg satt stor pris på tips. Har søkt på nettet men det meste er jo på nederlandsk...vet noen en god havn å ligge i og hvor der er verft som kan stålbåt der jeg kan få båten på land? Jan Erik Sitér dette innlegget Link to post
Kvitberg Svart 19.Mars.2018 Del på Facebook Svart 19.Mars.2018 Hei Kan annbefale Brandsma yard i Sneek. Kjopte baat i Sneek i fjor og gjorde bunninspeksjon. Skifting av Zink og justering av propellen.Skiftet ogsaa isolasjon i maskinrommet + bunnsmoring. profesjonelt verft som i nar omraadet kan skaffe alt av ekspertise. Veldig hyggelige folk , drevet av to tvilling brodre. Var ogsaa der med barn utrolig trivelig og veldig maritim smaaby.Hadde samenleggbare sykler ombord for lokal comute.Kan annbefales pa det varmeste Sitér dette innlegget Link to post
Incredible Blue Svart 20.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2018 Tusen takk, Kvitberg! Jeg har sendt de en forespørsel om de har kapasitet og pris. Så på hjemmesiden deres, de lager noen fantastisk fine stålbåter! Jan Erik Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 20.Mars.2018 Del på Facebook Svart 20.Mars.2018 Jeg fikk repararert min båt her i 2016. God servise og kan anbefales https://www.atlanticyachts.nl/home/ Sitér dette innlegget Link to post
Incredible Blue Svart 21.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2018 Tusen takk, Bjørkski! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.