Angelol Startet 20.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2018 Hvordan kan eg få taket i båten fint igjenn? Taket består av tynn kryssfinér, og har blitt angrepet av fukt. Må platene skiftes? Sitér dette innlegget Link to post
Morten90 Svart 20.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2018 Hei. Jeg personlig ville nok bytte de ut med nye, og trekt de nye i evt skai. Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 20.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2018 Ser litt ut som det er en del lekkasjer utenfra. Er dette en trebåt eller er det plast utvendig? Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
lectron Svart 21.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2018 (redigert) platene kan du få til å se greie ut, men vindusrammen ser rimelig toast ut og da kan du likegjerne ta platene også Redigert 21.Mars.2018 av lectron (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.