Ask Startet 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2018 Hei Eg skal kjøpa 3-4 nye brannslukkingsapparater til båten, og tenkjer å skifta i hus og naust samstundes. Eg treng såleis 10-15 apparater. Er det einkvan som har tips til kvar eg bør kjøpa brannslukkingsapparater? Ask Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Har tidligere handlet hos Teknisk Industridværn på Laksevåg. En proff aktør. Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
shipahoy Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 ClasOhlson har grei pris på Houseguard apperater. Sjå på slukkeeffekten før du kjøper. Pulver har opp til 55A på 6 kg, medan eit godt 6l skumapperat berre har 27A. Dei fleste skumapparat tåler ikkje frost. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Hei Takk for gode tips. Det med frost visste eg ikkje. Når skumapparat ikkje toler frost, tyder det at dei blir øydelagte for godt, eller tyder det at dei ikkje virkar når dei er frosne? Ask Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Etter litt søk på nett så ser det ut til at dei fleste ikkje tåler frost, men nokre kan lagrast i frost, og nokre få kan brukast i frost. Skumapparat har òg kortare kastelengde enn pulver. Einaste fordelen med skum er at det blir mindre å rydde etter bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Hei Det er vel òg slik at pulveret kan føra til store skadar på motor og elektronikk. Ask Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Det kan godt vere, eg er ingen ekspert. Hvis du skal kjøpe skumapperat til båten så ville eg kjøpt av nokon som er ekspertar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Ask skrev 15 minutter siden: Det er vel òg slik at pulveret kan føra til store skadar på motor og elektronikk. Ja. Av den grunn har jeg kun skumapparater i båten og i bilene. Man skal jo leve med ting også etter en brann, vel og merke hvis man er tidlig nok i gang med slukkingen Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Uavhengig av kva apparat du kjøper så ville eg hatt eit brannteppe og/eller frostsikker slukkespray i byssa og brannampull eller liknande i motorrommet, så slepp du i mange tilfelle å tømme det store apparatet Sitér dette innlegget Link to post
P35 Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 Safe Brannvern AS, Storebotn 48 - 5300 Kleppestø kan hjelpe med brannutstyr. Tlf: 56 15 75 75 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.