Jump to content

Hva finnes av GPS tracker uten abonnement?

hawthorne

Recommended Posts

Knurrbart skrev 37 minutter siden:

Hvordan funker denne i praksis da, sender den bare sms eller bruker den data kontinuerlig `ved overvåkning og i såfall hvilke mengder? data på kontantkort er jo latterlig høgt priset. 

Du kan få varsel hvis den beveger seg utenfor oppsatt område som du velger selv, eller går over en viss hastighet som du velger selv.

jeg har en i en BMW M5 og når sønnen min lånte den før han fikk rask bil selv fikk jeg melding når han passerte en ganske høy fart??. Kan også koble inn relé for å slå av bensinpumper osv osv. Mange muligheter.

Samme har eg i båten. Sender kun sms. 

Den litt mer avanserte varianten kan bruke gprs også. Om man er veldig opptatt av kontinuerlig datastrøm.

Funker kanon denne. Får sms om at båten er på vei ut havna HVER GANG eg drar på båttur. :p

Har også koblet til en flottør på ene potfrie inngangen, slik at eg får varsel hvis lensepumpa ikke virker og eg i tillegg har en lekkasje :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...