mmosberg Startet 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2018 Har en Plastimar 6 manns redningsflåte fra 2008 som jeg vurderer å selge. Noen som har en ide om hva prisnivået bør være? Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
Ask Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 (redigert) Hei Verdien heng nok saman med når det er tatt service sist. Dersom det er lenge sidan førre service, og det plar det vera på brukte flåtar som er for sal, vil eg tru at verdien er låg. I emnetittelen opplyser du at flåten er frå 2003, men i teksten skriv du 2008. Verdien er òg avhengig av alderen på flåten. Ask Redigert 29.Mars.2018 av Ask (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mmosberg Svart 29.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Den har aldri vært på service. Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
Nevermind Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Vil tro den er lettere å selge hvis du får tatt service på den først. Finn ut hvem som kan ta service på den, hvor mye de tror det vil koste, og hvor mye det evt. koster for en ny tilsvarende flåte. Ta med i beregningen at den du skal selge allerede er 10 år gammel så er det ikke sikkert den er verdt så mye, men det averteres en del flåter på Finn.no som kanskje kan si noe om verdi. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Vil ikke tro den er verdt noe som helst for å være ærlig Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
000 Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Verdi som redningsflåte slik den står nå vil eg sei er 0.- Men som leketøy av et slag går det vel å få noen kroner Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Flåta har vel en levetid på 12 år så fremt den er resertifisert. Så jeg sier også 0kr Sitér dette innlegget Link to post
emilskj Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 Spar den til sommeren, prøv å løs den ut en dag det er godt og varmt og evt leke med den/ forsøke å snu den. Mest sannsynlig får du da svaret på hvorfor den er verdiløs, det er i alle fall min erfaring fra slikt forsøk. Løste ut en flåte som var noen år over siste service som trening, tok en god halvtime før den var skikkelig oppblåst. Nyttig øvelse. Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
Guest Avmønstret# Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 Kjøpte, for fem år siden, en firemannsflåte i container hvor re-sertifiseringen var gått ut for ett år siden. Ga 700,- Har litt mer trua på at flåter i container holder seg godt. Men den gikk med når jeg solgte båten. Nå har jeg en "ny" firemanns i container, er vel fem år fra ny fra butikk, har fakta ikke sjekket sertifiseringen, hvor lenge er de godkjent av gangen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.