Jump to content

Baugpropell, hvilket fabrikat/modell er dette?

Magna

Recommended Posts

Noen som kan si hvilke merke/modell dette er ?

trenger reservedeler til devet som er havarert, ev om noen har ett tilsvarende drev som jeg kan kjøpe :-)

20170709_173632.jpg

Kommentar fra moderator:
Tittel redigert, var " Baupropell ". Vennligst les reglene for titler.

Utdrag:
  • Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn.
  • Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.
  • Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder.

https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-47702300-82-15.aspx

Et av problemene med den kan være at tunneldiameteren 132mm ikke er standard, så den lar seg ikke så lett erstatte av et annet merke. Jeg har en slik i Saowanee. Jeg kjøpte den i sin tid fordi jeg mener kontraroterende propellere er teknisk riktig og gir bra skyvekraft i forhold til diameteren. Er relativt fornøyd med den hittil.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...