Magna Startet 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2018 Noen som kan si hvilke merke/modell dette er ? trenger reservedeler til devet som er havarert, ev om noen har ett tilsvarende drev som jeg kan kjøpe :-) Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var " Baupropell ". Vennligst les reglene for titler. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Magna Svart 29.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Drivverket er herpa så de er denne delen jeg trenger Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 (redigert) Jeg synes det ser ut som en QL BP450 med kontraroterende propellere. Den er i tilfelle for 135 mm tunneldiameter. Redigert 30.Mars.2018 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
S/S Lucky Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 QL var Volvo sitt merke, produsert av Engbo. Engbo ble kjøpt opp av Sleipner, mulig de kan hjelpe med nytt girhus? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 31.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2018 https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-47702300-82-15.aspx Et av problemene med den kan være at tunneldiameteren 132mm ikke er standard, så den lar seg ikke så lett erstatte av et annet merke. Jeg har en slik i Saowanee. Jeg kjøpte den i sin tid fordi jeg mener kontraroterende propellere er teknisk riktig og gir bra skyvekraft i forhold til diameteren. Er relativt fornøyd med den hittil. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.