kjelldo51@gmail. Startet 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2018 Hei, Er det noen som har gode eller dårlige erfaringer med Johnson 40hk 2T 2003 og liker å dele de med meg? Har en som det er mulighet for å kjøpe. Skal ha den på en Rana 17 Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 Har hatt en 98 modell av samme motoren. Den har litt hard gange på tomgang, men ellers en veldig god og robust motor. Startet hver gang selv ved minusgrader. Sjekk om den har separat oljetank da oljepumpen på noen av disse motorene svikter etter en tid. Min hadde oljetank som virket helt fint. Vær nøye med renhold rundt oljetanken og unngå å få rusk i tanken så går det nok bra. Sitér dette innlegget Link to post
kjelldo51@gmail. Svart 30.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 Takker for svar Diddy. Separat oljetank, var jeg ikke klar over at den har. Godt poeng. Er det tilnærmet samme system som Yamaha har Autolub? Ser viktigheten av å holde rent rundt dette. Ny oljepumpe kan vel ikke være stor investering? Siden det er amerikansk motor er nok slike ting overkommelig på ebay? Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 2.April.2018 Link til dette innlegget Svart 2.April.2018 Ja det ligner litt på Yamaha Autolube systemet, bare at oljetanken står ved siden av bensintanken og går med en slange inn på motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.