Håholmen Startet 30.Mars.2018 Del på Facebook Startet 30.Mars.2018 Var ute med båten i dag, men fikk ikke mer enn 1350 RPM med full gass. Skrudde motoren av/på flere ganger uten at dette hjalp. Oljetrykk og temperatur ser normalt ut. Ingen alarmer eller feilkoder. Er det noen som har noen formening om hva som kan være galt eller hvilken feilsøking som kan være aktuell ? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 30.Mars.2018 Del på Facebook Svart 30.Mars.2018 Turbo som har satt seg fast i løpet av vinteren ? Er det første turen etter vinteren ? Sitér dette innlegget Link to post
Håholmen Svart 30.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2018 Motoren har vært startet jevnlig gjennom vinteren. Hvordan kan jeg evt sjekke dette ?? Sitér dette innlegget Link to post
Håholmen Svart 30.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2018 Hører med til historien at jeg har slitt med å få trolling funksjonen til å virke. Har derfor vært inne i kalibreringsmenyen og endret på trolling max/min RPM. Sitér dette innlegget Link to post
Håholmen Svart 31.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Dro ut på ny testtur i dag og da virket alt som normalt ;-) Tror motoren av en eller annen grunn gikk i "nødmodus" i går. Jeg startet og stoppet motoren flere ganger, men ikke key ON/OFF. Det er vel slik at key ON/OFF resetter en del av feilkodene. Får håpe at dette var et engangstilfelle og at båten er klar for sesongen..... Case closed. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.