Rto Startet 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2018 Noen som kan hjelpe meg med ett propell problem??? Har en master 740 sjark som jeg har satt inn en yanmar 75 hk. Noen som vet hvilken propell som er den mest egnet??? Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Propell". Vennligst les reglene for titler. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Petrell Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 For å få beregnet rett propell må flere spørsmål besvares. Seven seas marine har et spørsmålskjema du finner på nettet. Svar på dette. Gjorde dette selv for en måned siden. Fikk svar dagen etter. Helt topp. Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2018 Jeg regner med at det er Progress som er de beste til å finne frem til noenlunde riktig propell til denne type båt/motor. Men før man kontakter dem må man ha en del data klar. -Motorbetegnelse og evt. gir slik at man vet hvilke omdreining/min man skal beregne ut fra. Dessuten er det greit å vite hvilken fart produsenten oppgir med hvilken motor. Å google frem data(blad) for båten man har, er minste egeninnsats for å få noenlunde grei respons. http://progressing.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.