SoLbAkK Startet 30.Mars.2018 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2018 Hei! Jeg har en 20hk yamaha 4 takt usikker på om det er 2013 eller 2014 med styring vha ratt. Jeg lurer på om hva man kan gjøre med å få den raskere. Jeg har litt peiling på båt men er litt usikker på evt hvordan man gjør ting på motoren. Dette vil jeg gjerne ha veiledning på hvordan man gjør dette. Har hørt at man kan skru av forgasser eller noe i den duren men er litt usikker. Motoren står på en Izy 370. Det burde ikke være så ekstremt dyrt. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 2.April.2018 Link til dette innlegget Svart 2.April.2018 Hei. Yamaha 20hk 4-takt kan ikke bli mer enn 20hk. 20hester er max du får ut av den da 25hesteren er en annen blokk dessverre. Sitér dette innlegget Link to post
jo--and Svart 3.April.2018 Link til dette innlegget Svart 3.April.2018 Hvis jeg har skjønt det rett, så er 20 hk samme blokk som 15 og 9,9 hk. Den kommer vel som 15 hk og så er det forgasser som byttes for å få den opp eller ned i effekt. Mener og som ovenfor at 25 hk er annen blokk. Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 4.April.2018 Link til dette innlegget Svart 4.April.2018 9,9, 15 og 20HK er samme blokk. Du kan få 9,9 til 15HK ved å fjerne plombe, mens å få 20HK ut av den så må du bytte forgasser. Er ganske sikker på det, men gjerne rett meg dersom det skulle vise seg å være feil. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Diddn Svart 4.April.2018 Link til dette innlegget Svart 4.April.2018 Det stemmer det Du får 15 hk ved å fjerne plombe og 20 hk ved bytte av forgasser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.