FranKeRS Startet 4.April.2018 Del på Facebook Startet 4.April.2018 Noen som vet helt sikkert hvilken fargekode det skal være på gelcoat på Rana 530DC fra 2004? Sendte mail til Rana Plast, og de mente det var RAL 20000 på de fleste Rana-båter. Har også sett foreslått Musling 8012. Skal kun reparere 3 små hakk i gelcoaten, men vil jo treffe så nært som mulig originalfargen. Håper på et definitivt svar før jeg går til innkjøp. :) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.April.2018 Del på Facebook Svart 4.April.2018 2000 er "knall hvitt" , 8012 er mer offwhite. Mener eldre båter er offwhite , så gikk de over til det hvitere varianten senere - men tør ikke tippe nøyaktig når. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Wallas Service Svart 4.April.2018 Del på Facebook Svart 4.April.2018 Tar du kontakt med PW Plastservice i Finneidfjord får du sikkert riktig svar. Tror de har alle data på de båtene. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
FranKeRS Svart 5.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2018 Wallas Service skrev for 15 timer siden: Tar du kontakt med PW Plastservice i Finneidfjord får du sikkert riktig svar. Tror de har alle data på de båtene. Tusen takk for tipset. Har nå sendt en forespørsel til PW Plastservice, så får vi se hvordan det går. Frank Sitér dette innlegget Link to post
FranKeRS Svart 27.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2018 PW Plastervice mente koden var 80008. Jeg gikk for 8012. (Biltema fargekode 812). Denne ble litt i lyseste laget, men det tillegger jeg solguling av skroget i løpet av 14 sesonger. Legger ved et bilde jeg tok før våtsliping og polering, sånn at fargeforskjellen kan ses av eventuelle andre som har samme forespørsel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.