Wasper565 Startet 5.April.2018 Link til dette innlegget Startet 5.April.2018 Hoy! Har en askeladden 565 wasper med en Mercury optimax 135 hk saltwater på hekken. Båten og motoren er fra 2004. Er storfornøyd med både båt og motor, hvem gliser vel ikke når en vrir om nøkkelen på en V6'er. Som sagt er skuta fra 2004, men nå som vi er kommet helt til 2018 syntes jeg at det elektroniske displayet kunne trengt en oppgradering før kommende sesong. Displayet er av typen smartcraft. Alt fungerer som det gjorde på jomfruturen i 2004, men syntes displayet er litt vel kronglete med tanke på hva den viser. Den har kun mulighet for å vise en måling av gangen, dvs. At jeg må trykke meg gjennom alle skjermene for å se trim, forbruk, temp osv. Det må da finnes en oppgradering for dette? En skjerm som kan vise flere ting samtidig. Finnes det noen løsninger for dette som er "plug and play"? Ps: Ønsker også å bytte knopmåler til en elektrisk variant. Den som sitter på originalt bruker vanntrykk/lufttrykk fra et lite hull nederst på undervannshuset. Det funker heller dårlig da jeg må opp i ca. 15-20 knop før den i det hele tatt viser noe. MVH en som gleder seg til sjøsetting! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.