Langedahl Startet 6.April.2018 Link til dette innlegget Startet 6.April.2018 Hei, Etter flere livsforlengende reparasjoner, byttet jeg ut min Eberspacher D4wsc vannvarmer med en ny enhet. Denne skal være kompatibel med betjeningspanelet jeg har Alt virker som det skal, men får hele tiden feilkoder som flasher opp i displayet med noen få sekunders mellomrom, starter med F- - - så kommer det koder. Noen ideer på hva det kan skyldes? . Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 6.April.2018 Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 (redigert) Feilkodene finner du her : https://www.butlertechnik.com/downloads/Eberspacher_Airtronic_D4_Fault_Codes.pdf Den konkrete, 93, betyr : Siden den er flyktig : Kan det være dårlig kontakt i kablingen til Control Box ? Redigert 6.April.2018 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Langedahl Svart 6.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 Har alle kodene, men her er De synlige bare et par tiendels sekund, så kommer en ny osv. 93 som det står i displayet er ingen kode: det er tiden som er igjen før den stopper. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.