Karlsenkystfiske Startet 8.April.2018 Del på Facebook Startet 8.April.2018 Noen som har prøvd å handle der i fra? Adresse i Tyskland, og internettsiden føltes ikke helt riktig. Antar man må betale moms og fortolling i tillegg, hvis man i det hele tatt får varene. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 8.April.2018 Del på Facebook Svart 8.April.2018 Har ikke handlet fra motoroljer.no, men ser at det er Delticom som er moderselskapet. Har handlet dekk og olje derfra mange ganger, men da gjennom portalen dekkonline.com. Får alltid det jeg bestiller, til den prisen som er oppgitt. Ikke noe ekstra toll eller mva. Det kan ta litt tid med levering, men det er ofte Postnord i Norge som er flaskehalsen. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
PiperBill Svart 8.April.2018 Del på Facebook Svart 8.April.2018 Kjøpte olje fra dem i fjor uten at jeg viste de befant seg i Tyskland. Det gikk greit. Ingen eksta utgifter men det tok et par uker før jeg fikk varene. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Viknes 6BY Svart 8.April.2018 Del på Facebook Svart 8.April.2018 Fikk ordre bekreftelse og mail om shipping, men fikk aldri vare. Litt frem og tilbake med mail, da vare ikke ble sendt. Etter 3 mnd fikk jeg pengene i retur. Bruk paypal eller kredittkort. Sitter med litt skeptisk erfaring Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 9.April.2018 Del på Facebook Svart 9.April.2018 Bruker dem fast, eneste problem er Post Nord, om noe. De er litt mindre nøyaktig på å info og tidsbruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.